Slemmigt värre

Jag tror att jag håller på att bli halvförkyld, jag hatar att bli det och jag hatar lukten när man nyser x) Det luktar skit äckligt ^^. Nu är jag klar så nu är jag redo men bara det att det är en timme kvar tills jag ska sätta mig på tåget och åka x) Jag hatar att jag är så snabb. Jag ser ut som en jävla mupp men vad gör det. Jag ska bara in till stan kolla lite gå runt tänkte jag och bara ha det bra. Kanske fika lite för mig själv också. Det kan vara skönt. Sen så har jag beslutångest om jag ska gå till Emil eller cykla hem för att jag ska ändå ner till örbyhus vid 8. Hum beror lite på vad när jag är klar :)
Jag är nervös tänk om det inte blir bra alltså jag vet att de blir bra men tänk om jag ser ut som ett troll eller vad som helst. Ja ja jag kommer nog inte att sitta här och skriva på ett tag med tanke på att jag ska inte hem förns på lördag sen så ska jag bort igen x) Men det är bara skönt. Det är jobbigt att vara hemma det känns som om man inte får vara i fred och bah. Ja ja le le så blir det en bra dag :D

DAGENS BOTT: Jag är skit hungrig ska koka nudlar :)
DAGENS TOPP:  Idag är det dagen D :)

Fredrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0