PubishåR



Jag vaknade astidigt idag. Jag tittade på klockan och tänkta ja nio inte jätte tidigt en bra tid att gå upp på. Jag sätter på datorn sen så ser jag klockan på datorn. och klockan är bara 8!  Då blev jag lite halv sur. Här är jag ledig och sen så går jag upp asptidigt -.- Nej nu är inte jag med! Det är orättvist! Maha Karlsson x) Hatar honom.
Alle ska ringa vid tolv så ska vi bestämma tid och shiet när hon ska sätta in pubishåret i min skalle. Hoppas det blir bra. Sen så tvingade Emil mig att komma över till honom och visa upp mig och sen efter det ska jag gå till min Torkel (Fredrik). Jag saknar honom. Det var ett tag sen vi träffades kändes det som men det var typ hum i torsdags! Det är längesen! Men vi har varit upptagna och shiet . Oj det känns som om att jag försöker att förklara mig: Nej vi är kära! Men vi har bara inte haft tid!
Oj oj oj xD Jag skrattar av mig.




Sen så är det ju lov den här veckan och jag måste hinna med lite saker som:

*  Gå  på bio med Emil
* Bowla med Fredrik och Emil
* Ha plugg dag med Malin
* Ha en lite festtillställning med Sara och gänget.
* Kanske vara med Charoline och Evelina
* Skriva religonen
* Umgås med min familj
*  Umgås med Torkel
* Har jag glöm nått'? Ja! Vara lite ledig -.- Hur fan ska detta gå?

Jag hatar att vara lite morgonpigg och sen så kommer ju jag att somna tidigt när jag leker med Torkel x)

DAGENS BOTT: Ja dagen har ju inte varat så länge men ja det sög ju lite det där med klockan måste ställa bakåt en timme! OBS!!!
DAGENS TOPP:  Det är mycket idag , pubishåret, Torkel. Svårt att välja men önska mig lycka till med håret iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0