Power King



Would you like to see something strange?


Nu har jag varit hemma i kanske två timmar och har astråkigt jag måste duscha men vill inte jag luktar Fredrik x) Jag skulle ju sätta i mitt löshår i söndags men ja det blev ju som det blev. Alle var lite bakis så hon orkade inte jag förstår na men jag hade ju sett fram emot det. Men men hon ska fixa det på torsdag förhoppningsvis. I morgon ska jag åka till tierp och äntligen få hämta mitt leg som är klart! :) Sen ska mor och jag titta på glasögon till henne och sen titta på skor till mig ^^ Jag vill ha ett par nya men vet inte riktgit vad jag letar efter. Jag vill ha sånna dära beiga fula skor. alltså dom är så fula att jag tycker att dom är snygga.
Fan vad jag måste duscha men jag orkar inte x) Jo juste i söndags lekte jag med Emil och Fredrik i stället och vi gjorde väl inte så mkt jag kollade på tv medans dom nördadre. Sen har vi tagigt lite beslut här. På fredag kanske vi tre ska på bio. Max Payne blir det nog om Fredrik nu vill med vill säga. Annars åker bara jag och Emil. Och det går ju bra. Sen måste jag kolla lite i stan efter en röd klänning jag ska kolla på myrornas först och se om det finns och är billigare där :)

DAGENS BOTT: Det är svinkallt i vårt hus!
DAGENS TOPP: Jag ska ha lite tid för mig själv. Titta på film och krama om mig själv. Ensammt och bra :)

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag har beiga, fula skor ;D Asvarma!

2008-10-28 @ 23:03:07
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0