Min helg

Ja min helg plus torsdag har faktiskt varit jävligt bra måste jag säga.  I torsdags så gick jag och Emil på bio Step brothers, sevärd måste jag säga. Jag älskar när dom sjunger deras veriasion av Sweer child of mine. Sååå  bra x)




Sen i fredags ville mor bjuda Fredrik på mat så han kom hit och käkade med oss sen hade vi strömavbrott så han och jag tände lite ljus och hade det mysigt. Men aldrig sover jag ytterst i min säng mer jag fick ingen plats! Sen så bestämde vi oss för att leka på lördagen också och då tänkte vi nu fan ska vi göra nått. Eftersom annars ligger vi bara i sängen och glor på film. Så vi låg en bra stund och bara tänkte. Sen ville pappa ha lite hjälp så vi gick ut en stund och lekte. Sen så följde vi med mor till farfar och sen fick han slita lite ^^ Jag stod och kollade på och sa vad han skulle göra x)
Sen åkte vi till affären, köpte godis, lite senare drog vi till hans mormor som bjöd oss på "vuxen dricka" jag mådde inte så bra vi åkte hem. Miccis somnade. Miccis vaknade av att Fredrik låg och höll på med mitt hår klockan 6 på morgonen. Då hade han vart vaken hela tiden med att spela dator och kollat på film och glott på mig när jag sover. -.-
 Han gjorde mig en panpizza sen somnade vi som små barn :)
Och nu saknar jag honom mer än någonsin jag känner mig nykär :)

DAGENS BOTT: Jag var kanske inte på världens bästa humör idag. Vi fick äckelfisk till lunch i skolan idag!
DAGENS TOPP: Jag har skrivit klart Historie arbetet. Men böt ämne i sista sekund och jag tror att jag skrev att fel. X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0