Jag är bara ärlig.





Me and my brother på barnavdelningen ^^



Alltså vilken dag jag har haft. Först så var jag lite halvtrött sådär. Sen drack jag tre power kings tätt inpå varandra, jag har gråtit inför en lärare och skämts som fan, sendan har jag skällt ut en massa människor, sen vart jag glad igen när jag och mor och lillebror var i stan. Alltså jag har sånna jävla humörsväningar så det finns inte. Jag är helt hopplös. Kalla mig EMO eller vad ni vill men jag kan verkligen inte kontrollera det. Men jag är så jävla glad för att först kände jag att jag inte vill berätta sånna saker för Fredrik för att jag vill inte att han ska tycka att jag är ett hopplöst fall som bara gråter hela tiden men han har hjälpt mig så jävla mycket så det kanske skulle bli lite bra tillslut iaf om jag berättade lite vad som har hänt. Och sen så säger han den meningen som varje tjej vill höra. Jag finns alltid för dig om du behöver prata. Tack hjärtat tack jag älskar dig så jävla mycket.
Stressen kommer så jävla snabbt att jag hinner inte ens reagera. Jag har tre ämnen jag måste skriva om och det blir typ 5 prov på en dag plus ett till som jaginte skrev idag så dryg 6 prov så jag hinna på en JÄVLA DAG!
Oj oj andas andas såja.

DAGENS BOTT:  Jag måste plugga som en tok just nu så jag ska lägga ifrån mig datorn.
DAGENS TOPP: Power king hjälper bra mot trötta människor x) Får nog dricka sånna varje dag ( I knöw its dangerous) Men jag måste ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0