Hur är man romatisk?


Dig <3 Mig






Jag jag och fredrik skulle ju ut och käka för att jag skulle få det som födelsedagspresent men jag har vait så upptagen under helgerna så jag har inte hunnit förns nu. Men men vi gick till New India och käkade. Det var väl sådär inte riktigt min smak, jag har blivit väldigt förtjust i salt. Så jag saltar på allt jag ska äta typ 40 kg! ;P
Sen så när vi kom hem så åt vi lite ost och kex med Fredrik syster,mor och mormor och drack lite grogg och vin, Sen gick jag och Fredrik in till Fredriks rum och hade det mysigt. Jag var så jävla trött. Men men dagen efter vaknade vi typ vid 14 och då var jag pigg som en mört. Jag sov hos Fredrik på söndagen också tills idag. Jag älskar att sova hos Fredrik dels för att han är där men för att man kan sova så länge eller man får typ en halvtimmes sovmorgon och det behövs verkligen. Iaf nu för tiden när jag är så jävla morgontrött. Men även jätte trött hela dagen. Jag vet inte vad det är som har tagit åt mig. Men men nu så ska jag ligga och tok titta på en massa filmer för mig själv och ha det allmänt bra :)
Måste plugga också men jag pallar inte har prov i morgon som jag inte har läst ett smack på och jag skojar inte jag har bara tittat lite på papprena när jag fick dom sen så la jag bara ner dom i väskan x)

DAGENS BOTT: Ibland så blir jag bara så jävla trött på min klass att jag orkar inte ens hålla på.
DAGENS TOPP: Hjärtat låg så nära att jag kunde känna honom andas. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0