Gråt Min Flicka

Fan vad jag hatar att när man skriver skit mycket och sen så blir det fel på internet så försvinner allt -.- Sugigt!
Det som jag skrev var att idag så har jag lekt lite med emil han kom hem till mig igår så satt vi och kollade lite halvt på idol. Sen så under kvällen så blev allt fel alltså inte med emil men ja jag vet inte men jag är så jävla överkänslig så det finns inte jag måste bli starkare! Jag tänker inte säga varför eller hur jag blev så jävla överkänslig för att det är inte det viktiga här. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Besvikelse det är ett passande ord iaf.
Men men IDAG har jag städat vårt hus och sen har jag hjälpt Emil städa hans lägenhet. Så städ städ städ. Sen var jag tvungen att åka hem igen för att jag behövde tidför mig själv. Och i kväll så vet jag inte om jag ska vara med min familj eller bara vara för mig själv. Jag ska luska lite på det.

DAGENS BOTT: Missförstånd kan leda till stora konsekvenser.
DAGENS TOPP:  Dagens topp är då till två underbara människor, och den första är till :
EMIL: Som verkligen är en riktigt bra vän. Jag har alltid kul med dig och du ställer alltid upp om man behöver prata. Och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig. Du är verkligen som en bror för mig. Tack för att du finns i mitt liv.

Den andra personen måste jag säga att det är:

MIN MAMMA CAROLA
Samma där. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är så jävla envis när det gäller att få mig på bättre humör. Du ger dig inte förns du får veta vad det är för fel och det gör du inte för att du vill vara en jobbig förälder utan för att du vill hjälpa mig. Och du säger alltid vad du tycker och det behöver jag. För att jag hatar när folk säger bara det jag vill höra och att allt blir bra och det löser sig utav sig själv. Istället säger mor som hon tycker och verkligen hjälper mig med hur jag ska göra. Jag älskar dig mamma<3

Kommentarer
Postat av: Mic

Hej min underbara dotter. Tack för det varma orden. Känns så bra, att veta att du har tolkat mig på rätt sätt. För det är verkligen så jag tänker och är..

Du vet att du alltid kan komma till mig. Älskar dig!

Puss puss mamsen

2008-10-26 @ 16:56:11
URL: http://whoopsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0