Do you love me?




Jag tycker att jag såg hel smart ut i dom här röda x)

Som sagt jag åkte ju till Tierp så jag hämtade mitt leg såg ut som en jävla zombie fan vad snygg man är då x) Sen så gick jag till mors dagis lekte lite med barnen. Dom älskar mig. Sen gick vi till synoptik och valde bågar till mor. Och fan vad snygg man är i alla. Men jag fastnade för mina röda men det värsta är att man kan ju inte ha dom till alla kläder. Snyggt med blåakläder och sen så röda glasisar nej det håller inte x)
Jag är så glad och jag vet inte varför. Alltså och sen måste jag säga en sak. Jag har testat med att jag ler typ hela morgonen när jag står tex i duschen sen så är jag skit glad resten av dagen. Så börja dagen med ett stort leende så blir allt skit bra. Det funkar för mig aif :) 

Stan i morn ska åka in med Sara så att vi kan snacka lite om lördagen :) Det ska bli kul. Gud vad jag tjatar om bara två saker typ eller flera saker. Först Fredrik, sen så leget, sen så lördagen och framför allt mitt hår som ska sättas i i morgon vid 20 tiden jag kommer att vara heeeelt död och få ont i stjärten. Sen ska jag till Fredrik direkt efter så ska vi ha det roligt. Men han ska upp tidigt i morn -.- Sen kvällen blir det BIO! Woho! Juste bion har jag med tjatat på . Men jag är tjatig och jobbig och lite dum i huvudet.

Vad innebär ordet bästa vän?

DAGENS BOTT: Fy fan vad kallt det var idag :S
DAGENS TOPP:  Mitt hjärta har fått sitt jobb. Grattis grattis :)



Kommentarer
Postat av: Dex

Synoptik är SKITDÅLIGA :O Kände bara att jag behvöde berätta de ;D

2008-10-30 @ 11:23:17
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ordet bästa vän innebär att man ska kunna prata med den personen om nästan allt eller iaf känna att man kan man behöver inte det. En bästa vän är någon man håller långt inne i hjärtat. Man behöver inte alltid vara med varandra som det var när man var små. Det är någon som håller dig kär och säger oftaste vad den känner. Är ngot på tok så berättar man det. Man kan vara arg och besviken på sina bästa vän , men det går oftast över när man har pratat med den. Man är inte alltid sams. Vänskapen sätts juh på prov. Men det tar man sig lätt igenom om man är två. Du kan ha jätte kul med andra kompisar men en bästa vän sviker aldrig! Det tycker jag är bästa vän.

2008-10-30 @ 18:30:01
Postat av: Anonym

Ordet bästa vän innebär att man ska kunna prata med den personen om nästan allt eller iaf känna att man kan man behöver inte det. En bästa vän är någon man håller långt inne i hjärtat. Man behöver inte alltid vara med varandra som det var när man var små. Det är någon som håller dig kär och säger oftaste vad den känner. Är ngot på tok så berättar man det. Man kan vara arg och besviken på sina bästa vän , men det går oftast över när man har pratat med den. Man är inte alltid sams. Vänskapen sätts juh på prov. Men det tar man sig lätt igenom om man är två. Du kan ha jätte kul med andra kompisar men en bästa vän sviker aldrig! Det tycker jag är bästa vän.

2008-10-30 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0