Barnungar

Jag har ledsnat lite lätt på vår klass alltså inte alla men vissa vill jag bara strypa. Jag kan snacka på lektionerna men alltså jag håller käft när läraren säger till iaf. Och sen så lyssnar jag när det är genomgång för att man vet att om man itne gör det så vet man inte uppgiften och allt. Så växt upp lite och sluta vara så jävla elaka emot varandra kalla dom för hora,cp,missfoster det är faktiskt ens vänner och vänner växer inte på träd. Och det värsta man kan säga som vän är
Jag hatar dig
Det är ett sånt jävla starkt ord spelar ingen roll hur jävla arg du är då men man säger fan inte så. Så skärp er. Har man en dålig dag så säger man det för att då vet ens riktiga vänner hur man ska bete sig alltså inte vara dum i huvudet utan försöka att få den att tänka på annat och ha lite kul. Så skulle jag känna och jag känner så om jag har en dålig dag. Tur som var så hade jag inte ens sån jätte dålig. Tills det var en sån jävla dålig stämmning i studion där kände jag att nu har det fan gått för långt! Man säger inte så. Och man beter sig inte så heller. Bara för att man inte får som man vill så ska man itne sitta och kritisera alla andra och typ bli sur och säga att ens ideer är helt värdelösa för att man vill ha som man vill. Vissa fattar inte ett skit medans andra fattar direkt vad jag menar. Men tänk på det alla som jag sa vänner växer inte på träd och en vacker dag så kanske dom inte ens finns kvar där för dig.
Jag orkar inte längre försvara utan nu får du fan stå på egna ben när du beter dig som ett svin. Det var sista droppen!

Ja ja man ska inte vara så negativ men så kände jag verkligen idag. Men i morgon är det en ny dag och man får ta nya tag :) JAg ska försöka att lägga mig relativt tidigt idag iaf så att jag inte blir så trött och putt på dagen. Ohhh juste vi kollade på Super Size Me och efter den filmen vart vi ganska många i klassen sugen på mcdonalds så jaaa vi åkte dit och käkade lunch x)

DAGENS BOTT: Det börjar bli lite kyligt här i Sverige

DAGENS TOPP: Jag längtar verkligen tills helgen och hoppas att det blir som Fredrik har sagt.

Kommentarer
Postat av: Dex

Svar: Du får umgås med mej istället! xD

2008-10-05 @ 18:28:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0