Baby can I hold you tonight?

Alltså fan vad jag har det bra. För jag är lycklig för jag är lycklig ja jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag ja hela veckan ut! Ville bara skryta lite.
Och det kanske inte verkar som det hela tiden men när jag tänker på allt bra som händer just nu så ja då kan man inte bli annat än glad. Det blir bara bättre och bättre för varje gång jag och Fredrik är. Och alltså igår jag har ju sagt de tatt jag törs inte snacka framtidsplaner men igår så kunde vi inte låta bli. Fan vad jag vill ha det här nu och sen hoppas att det blir som vi säger. Om han håller vad han säger : Jag tänker aldrig lämna dig.
Ursch vad töntig jag är x)

Ja ja idag? Ja kortfilmsfestival alltså det var tråkigt vissa filmer var lite coola och lite roliga men vissa måste ju förstå att ens filmer suger. Oj vad hemskt det lät x)
Sen så åkte vi till skolan käkade lunch, hade tipspromenad, och sen så var det lag och shiet alltså man måste vara där för att fatta MEN det var roligt iaf x) Jag suger att förklara. Åhh måste färga håret -.-

DAGENS BOTT: Jag var så jävla trött och ville bara ligga kvar hos Fredrik -.-
DAGENS TOPP: Jag har skrattat och skrikit mycket :)

Kommentarer
Postat av: Dex

Eum, jag vet inte när idolfinalen är & jag har inte hittat nån partner, men vi kollar upp de ? ;D

2008-10-23 @ 21:31:40
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0