whoopsydoo

Fy fan vad skönt att svenska nationella är klart. Jag var så jävla nervös så det finns inte, och jag glömde vissa saker att säga men det är smällar man får ta när man inte förbereder sig. Jag har blivit jätte förkyld och sen så ömmar det strävt i halsen. MEN! Det hindrar mig inte från att gå ut i morn :) Jag kommer att ligga och snora och vara alldeles febrig efter det x) Men man ska ställa upp för laget och jag vet att jag kommer ju att ha kul så jag vill helst inte missa :)
I morn känns det som en jobbig och ondöig dag -.- Jag har historia och sen så ska vi kolla på nått skit i gallerian. Så det känns ju kul -.- Men vi kom på en bra novell iaf som vi ska filma och putsa lite på nästa gång :) Så det ska blir ritkigt kul. Jag har inte kännt mig så possitiv på länge x) Måste packa vad jag ska ha på mig! Bah! Vad ska jag ha på mig!? Hjälp! Få ta nån trasa och hoppas att det blir bra. Fredrik sa att jag inte fick ha för vågat x)

ooooh det här var ett tag sen.

DAGENS BOTT : Förkyningen kul att det kommer när jag ska göra nått kul -.-
DAGENS TOPP: Pussen Fredrik gav mig innan han åkte till jobbet. Han trodde jag sov fnizzz x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0