What Would I Do?



Det är den stora frågan. Haha fy fan vad det känns som om ni tror att jag verkligen älskar mitt egna utseende x) Men alltså jag vet själv att det är så mycket roligare att läsa bloggar med bilder. Men jag har bara bilder på mig själv och tar bara bilder på mig själv för att jag är lite halvt ego ^^ Men för det betyder det inte att jag älskar mitt utseende åååh nej jag skulle kunna rabbla upp huuur mkt brister som jag känner att jag har. Men jag måste erkänna att det enda som jag kan tycka om är mina ögon. Alltså man får väl säga så eller?
Haha för typ 10 sekunder sen så tänkte jag radera allt för att det lät så fjorits^^

Jag måste klämma in att fan vad jag är på så mycket bätter humör man ska prata med folk det hjälper som fan. Malin där har vi en ängel. Och Sara en till ängel. Det är så jävla bra att jag har er så att jag kan få ut alla mina problem och ni kan ju självklart komma till mig jag lyssnar alltid och säger alltid vad jag tycker så detfår ni räkna med x) .
Måste skriva nått manligt det här är tjejigt hum bröst är runda.

Kommentarer
Postat av: Dex

Bröst ÄR runda :O Om dom inte är hängiga ? HUUUFF! Du kan alltidalltidalltid komma till mej om du vill gnälla på ditt liv lite (a) & MER EGOBILDER! Efrtersom du är sådär sjukt konstigt snygg xD

2008-11-11 @ 22:26:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0