Varför?

Varför kan jag inte vara trött för. Jag orkar inte logga in på msn för att då måste jag vara trevlig och social så nej tack men jag kan inte somna så jag sitter och leker med mitt egna utseende x) Jag vill färga mitt hår i nån cool färg ni får inte tro att jag är seriös med mina bilder för att jag kan ingenting om photoshop så jag leker lite hur jag vill men man lär sig av sina misstag :) Och det är kul. Måste ha andra människor bara som man kan leka med x) Jag vill färga men vet inte hur för att jag vet att jag kommer att ledsna sen efter kanske en vecka x)

 
Före                                                                                                     Efter

Kommentarer
Postat av: Tobbe

haha jo precis, jag ska bara komma på en bra plats att ragga på också ;P ne men asså det är ju skönt att kunna ta bil så fort man ska iväg nånstans :)

Härligt att du mår bra! Ska du hitta på nåt speciellt över jul då eller bara ta det lugnt?

2008-11-30 @ 16:51:28
URL: http://tobmeister.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill me göra nått tufft med håret!

2008-11-30 @ 21:24:21
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jo men jag förstår dig för det är lite samma sak här. Jag har med bil typ 15-20 minuter in till Uppsala men om jag ska ta buss så är det 3 kilometer till hållplatsen.

Men du kan ju ta en intensivkurs? Fast ta inte så många lektioner som de föreslår för de tar ju alltid i lite extra för att få massa pengar.

Lika här, fast att ta det lugnt under julen är mina planer, vill bara ha det traditionella då.

2008-12-01 @ 21:17:48
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0