Vänskap?

Alltså besvikelse på hög nivå. Men det vet du redan. Hur ska jag kunna vara vän med nån som jag är så himla beviken på?  Jag kanske inte tar åt mig lika mycket som du gör men ska jag känna skuld för det?

Baaah jag tror jag är sjuk. Eller jag mår illa och har feber så jag vet attjag är sjuk men jag vill inte för att idag skulle jag till fredrik men det skiter jag i jag ska dit! Jag saknar honom han får ta hand om mig ^^ Och sen så kan jag inte gå på toa. Skit också babumpuch haha jag tycker att det var lite kul.
RING MIG


Den vackraste toan jag har sett. Jag skulle inte våga sitta och kräma på den direkt x) Den är för fin för sånt skit. Hahah baabumpuch jag har haft en lung och tråkig helg okej x)

Kommentarer
Postat av: Dex

Alla är typ sjuka nu på ett eller annat sätt känns det som. Tack för din enormt fina kommentar Micis (: <3

2008-11-16 @ 17:03:07
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0