Vad betyder respekt för dig?


Snooor nej men det är faktiskt inte så mycket snor det är mest halsen  som är fett fet yao! Idag kaos eller vi hade historia var tvungna att hitta på ett eget land och allt det var lite kul. Vår president heter Aladin Aladin ^^Sen senare efter lunchen sjöng vi lite grann eller först var det bara lungan och erik men sen så sjöng v lite karaoke och jag kan inte hålla tyst med min basröst X) Haha fy fan vad hemskt det låter x) Men det är kul, Mdk kaos alltså jag vet inte om jag var lite off idag med tanke på liksom igår och allt så jag vet inte. Det tar på mig. Men sen idag på kvällen känns det bättre ska till Torkel i morgon så då blir det som bäst,
Du förstår ju inte...

DAGENS BOTT: Nationella provet i Svenska i morn -.-
DAGENS TOPP: Jag har godis ^^






Kommentarer
Postat av: Evv.

jag vet inte vad det är som händer, men jag vill fortfarande att du ska veta att jag finns om du vill prata. känns som jag bara tittar på men gör inget. Jag vet tyvärr itne hur jag ska bete mig känns bara som jag gör fel hela tiden. Prata med mig snälla!

2008-11-11 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0