Väck inte den björn som sover.

I söndags skulle jag åka till Fredrik. Och vi sa att vi skulle hitta på nått på kvällen och då tänker jag ja men kvällen det är ju vid 6 tiden det är väl okej, klockan blir 6 sedan 7 och då ringer jag honom och han har missuppfattat mig och trodde att det var vid 8- 9 tiden. Så han var kvar i knutby! Jag menar hur mycket hinner man leka då?! Så jag blev lite putt kunde inte hålla käften. Så jag gnällde lite men sen efter lite om och men så skulle dom plocka upp mig när robert skulle skjutsa hem Fredrik. Sen så fick jag inte gå in i köket för att han hade köpt en hemlis till mig. Och sen senare på kvällen så hade han köpt maränger, glass och kolasås. Lille plutt då kan man ju inte vara sur längre. Han vet vad jag tycker om och ville att jag skulel bli lite gladare. Därför älskar jag honom så jävla mycket. Inte för att han köper glass eller dels det men för att han vet vad han ska göra för att göra mig glad (:

Sen så var jag hemma för att jag orkade inte åka på en lektion så jag stannade hos Torkel, vi badade i badkaret med massor av bubblor, jag har inte badat på kanske 3-4 år, i badkar alltså ;P Sen så bara hade vi det bra. Mrrrrrhh.

Sen för att min far inte är så smal så har vi börjat med viktväktarmat. Och fy fan! Jag plågas jag hatar grönsaker och biffarna idag blääähh. Jag klarar inte av nyttig mat. Det går inte fy fan va äckligt det är.



Väck inte den björn som sover

DAGENS BOTT: Vilket jävla skit väder. REGN SNÖ REGN BAJSVÄDER!
DAGENS TOPP:  Plommon är fan det bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0