People - haha!

Haha oj oj oj jag bara sitter och fnissar lite lätt när jag tänker på i fredags. Jag hade träningsverk i benen i lördags kan jag säga iaf. Och jag är snorig som ett as. Jag har inte dansat så himla mycket på ett bra tag. Det började med att jag åkte till Tobo till Sara för att fixa till mig men en lite ungen hade ju redan tjuvstartat. Sen hade vi två timmar på oss att dricka upp ciderna också men det gick inte så bra. Men men efter lite om och men gick vi till tåget. Och sen skulle jag på toa klämde fingret så nu har jag en blodblåsa där x) In till stan mötte upp Malin kissa typ 6 ggr innan vi gick in på people. Men jag måste säga att min mage inte var så bra så sorry Sara och Malin och tack Sara för att du vaktade med lite sång på slutet ;) Vi tappade bort Malin ett antal ggr och sen så dansade vi  så att man blev alldeles svettig x) Men det var värt det.
Repris tack :)
  Trodde fan inte att det skulle vara så kul :)
Sen mötte Torkel upp mig så gick vi två till Robert där var Ville plus några som man aldrig hade träffat, jo två guc tjejer som gick ut förraåret som jag inte har snackat med ens en gång x) Men dom var trevliga. Vi skulle ju sova hos Ville men jag och Fredrik orkade inte gå till Flogsta så vi sov där istället. Men Ville var hungrig och ville vakna hemma. Så han traska. När vi vaknade var vi så jävulskt hungriga så vi åkte väl hem vid kanske 3 tåget gick till affärn köpte kroketter, kyckling och bea. Supergott kolla på film och bara mös vi somnade vid kanske 10 vi var skit trötta x) Och vaknade vid 10 igen så det ska bli skönt att somna ikväll :)

DAGENS BOTT: Jag mår illa som fan!
DAGENS TOPP: mm 9 månader med Fredrik i morgon :)




Min pudding x)

Kommentarer
Postat av: Dex

Haha xD Han ser ut som en Torkel på bilden ;D GRATTIS TILL 9 MÅNADER!



Jag tyckte jag vaktade bra. Vi var jävligt snabba ut från toaletten då i alla fall xD Vi får prata ihop oss allihopa & göra de igen ;D

2008-11-09 @ 19:12:35
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0