Snö skit och jag är hemma ^^

Igår så vart det strömavbrott som ni i örbyhus och kanske tobo också märkte. Jag somnade typ vid 10 för att jag hade inget att göra det är ju nästan hemskt att man går och lägger sig för att man inte har nått att göra. x) Sen i morse när jag vaknade så var det strömavbrott igen -.- Fy fan vad jag hatar det. Men sen efter ett tag så kom det tillbaka ska bli kul och se när det blir strömavbrott igen -.- Vad ska man göra då? Ut och leka? Jag måste skriva historian också och träna på könsdelarna  och sexsaker x) Nej nu har jag inte tid här längre måste plugga -.- Men jag vet att jag inte kommer att göra det x) Åhh jag måste åka pulka nån dag med :P


Kommentarer
Postat av: Dex

Jag vill också pulka! ;D

2008-11-25 @ 18:31:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-25 @ 18:36:25
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0