Nörd

Jag ser ut som en stor nörd i glasisarna x) Skit snygg x) Idag har vi skirvit manus till vår novell och det ser ganska bra ut faktiskt. Jag är riktigt nöjd :) Så då ska vi spela in den nästa vecka får det nog bli. Erik ska spela våran patient och lungan det psykiska psykologen ;P Jag vill spela in nu och vill att det ska bli skit bra, jag hoppas det vi har ju bra skådelspelar i nu iaf.
Igår så hälsade jag på hos Emil Gorren var där med. Dom satt och nörda lite jag väckte dom ^^ Sen så efter en timme kom Fredrik. Så satt vi där till kanske halv 6 sen gick jag och Fredrik hem till honom. Åt lite mat och kollade på den magiska leksaksaffären. Jag hann inte se så mycket i slutet för att jag ville ligga och kurra in mig hos honom. Sen i morse så ringde hans klocka men han stack inte till jobbet. Fast det gör ju inte så mycket han får ju bara pengar om han säljer och det ska tydligen vara ganska svårt att sälja så han måste hitta ett nytt jobb så att han får några pengar alls. Men jag som sagt stack till skolan iaf ^^


Min snygging när han var ett antal år yngre <3

DAGENS BOTT: Det regnar som fan! Kan det sluta jag blir kall.
DAGENS TOPP:  Jag fick ha mina nya snygga skor idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0