My pain your thrill

Jag fryser som ett as och jag orkar verkligen inte tända pannan visst då får man skylla sig själv men det är kallt och regnar ute så jag vill verkligen inte! Men jag kanske ska... jag ska ringa mor först. Idag så åkte man till skolan snora som ett as men ville inte missa nått . Sen så sitter man där i kanske tre timmar gör inget och åker hem. Skit kul -.-
Sen måset jag ta ut pengar till alle sen måste jag köpa nytt usb till pappa för att jag slarvade bort hans. Alltså jag har inga pengar kvar -.- och mor ska ha två hundra få se.
200:-    Mor
400:- Till alle
300-400 till Usb till far.
Få se 900 :- Har jag dom? Nej jag har 600 på kontot. Hum ja jag har lovat alle och sen så fan hur ska jag göra jag bryter ihop. Måste skriva historian också. Alltså bajs på allt!

DAGENS BOTT:  Jag börjar bli negativ jag skulle kunna räkna upp hur mkt som helst.
DAGENS TOPP:  Som jag sa negativ jag ser INGEN possitiv sak. Fy fan vad jag blir less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0