Micaelas sura dag

Jag har varit lite halvsur idag tåget var försenat känade att jag ville bara vändra och somna om.  Och sen så när jag åkte till skolan med den insatta skolbussen så ringre Emma och sa att den första lektionen var inställd -.- Sen det gjorde att min dag vart helt föstörd. Vi filmade jag vart sur för att ingen lyssnade på mig x) Jag är känslig och hatar när folk inte lyssnar och sen när jag är klar så typ 5 minuter senare så frågar dom en fråga om det jag har pratat om -.-
Jag har asmycket att göra på tal om saker att göra jag måste duscha -.- Bläääh och jag är uttråkad jag vill göra nått med mig hår x) Jag har ledsnat på att ha samma färg och sen löshår x) Jag är omöjligt. Sen måste jag köpa julklappar -.- Vad köper man till sin svärmor? Pojkvän? Mor och far? Det är fan inte lätt!
Måste duscha bye!

DAGENS BOTT: Jävla cpslask man blir så jävla kall om förtterna!
DAGENS TOPP:  Meeeen jag behövde inte gå hem jag fick skjuts av min mamma (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0