Learn how to talk.

Hum skum dag. Jag blir lite halvt ledsen sådär. Jag kan inte säga att jag inte bryr mig  jag men jag tycker verkligen inte om när folk pratar illa om mig. Och sen visar det så öppet med. Speciellt när folket inte har med det att göra. Och varför gör jag samma sak och skriver i min blogg? För att jag tycker att har man problem med nån så ska den och inte "offret" ta upp det. Så snälla tryck inte ner mig, jag ber er alla för att jag mår så bra nu. Vi har löst det. Och det är dels därför jag mår så bra.

Men annars har det varit en bra dag, vi spelade in vår film eller inte hela men lite iaf. Novellen tror jag att det var? Psykologfilmen iaf. Det vart mycket skratt jag älskar att skratta man blir så.. glad? Sen efter skolan gick jag och Malin på teater frankenstein, den var hum inte så jätte bra kanske lite småskratt men jag hade kunnat åkt hem också. Men det var trevligt att göra nått bara också. Och inte bara sitta hemma. I morn ska jag åka på öppet hus och jag vill verkligen inte jag vill ha min sovmorgon. Men jag vill ha den med Torkel. Och det lär inte hända  nu iaf.
 
You can run but you cant hide ( Ämil när han sov hos mig i onsdags)




DAGENS BOTT: 
Fy faaaaan vad kallt det är. Mina tår känns som om dom går av!
DAGENS TOPP: Malin, man blir så glad med henne :)

Kommentarer
Postat av: Dex

Det är bra med snö & kallt ;D Jag blir glad av de just nu :O SNART ÄR DE JUL!

2008-11-22 @ 13:17:10
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0