Jag är tillsammans med en liten knäppgök

Som vanligt har nån dag i mitt liv varit helt crazy om vi tar tex lördagen. Om jag kortfattar lite lätt.
Jag ska sova hos Fredrik. Fredrik åker in till stan till sina polers för att gå på krogen. Jag får vara hos Emil tills han ska komma hem. Fredrik slåss lite och får lite ont i lillfingret. Han ska åka hem med 2.19 tåget. Men blir utkastad. Går från Storvreta mot Vattholma. Han blir kall och fryssen och stretar emot att ska leta efter hjälp om att få komma hem. Jag gråter. Emil blir arg på Fredrik. Klockan 05.36 kommer Fredrik hem till Emil och fryser som ett as. Jag orkar inte bråka eller tjafsa för att det är bara drygt och onödigt för att det var ju inte hans fel. Så jag får värma honom.
Jag pallar inte skriva allt men det är typ det viktigaste x) Men men vi hade en bra söndag i stället där vi busade och bara hade det bra.



Och sen efter lite om och men så fick jag äntligen ALLT mitt hår i. Det ser lite cp ut just där men det är väl ganska fint annars. Lite ovant bara ^^





Sen så jag vet inte men jag hur ska jag säga det men känns som om tiden går så fort och jag vet inte längre var jag har allt folk. Vissa är helt ute ur mitt liv, somliga håller på att rinna ur sanden, andra har kommit tillbaka till mitt liv, och sedan får man nya. Nej men vänner är bra dom ska man alltid vara rädd om för att som jag har sagt förr. Bra vänner växer inte på träd. Men när vet man då att vänner är bra vänner?
Jag tror ibland att jag bryr mig för mycket om folk men får liskom inget tillbaka. Att det känns som om dom inte lyssnar när man har något att berätta. Och hur kul är det på en skala? Jag har gett folk också alldeless för många chanser. Men dom tar chansen och kastar sedan den i ån och sedan ber om en ny för att den kom bort. Men nu ska jag från och med nu inte vara elak men stå för vad jag tycker. Visst folk kan bli riktigt upprörda eller ledsna men hur mycket skit ska man stå ut med? Ja ja jag hade bara lust för en lite rensning i skallen. Det känns så jävla mycket bättre när man får ut allt. Och varför har jag inte sagt detta tidigare? För att ni kanske inte lyssnar.





Kommentarer
Postat av: Dex

Jag lyssnar när du pratar, fast de kanske inte verkar så jämt :/ & jag bryr mej! Jag är asglad att du har gett mej en andra chans & jag är så glad att du är så vansinnigt ärlig! Sånna människor behöver jag ( Ego va? x) )! Jag vill inte ha massa halvsanna svar. Sluta inte va ärlig för att vissa tar illa upp, de är deras problem <3

2008-11-04 @ 22:34:55
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ååh vad fin du var i håret :) Men de är ju ändå alltid, men iaf :)

2008-11-04 @ 22:43:16
URL: http://mandybe.blogg.se/
Postat av: pauline

fin bild:)

2008-11-13 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0