Im not perfect




Den nakna lilla gåsen är här

Jag har haft så jävla tråkigt idag. Så jag tänkte ja jag laddar hem photoshop och leker lite och det är fan inte lätt när man typ aldrig har lekt med det förr. Så jag satt och trixa och fixa men jag gav upp jag vart arg så det är därför det ser så förjävligt ut som det gör. Jag vart nöjd med min text som jag inte ens har gjort själv och då är det illa x) Ska upp tidigt i morgon så det blir väl till att sova lite om jag kan. Jag somnade ju om när jag gick hem igen -.-  dåligt gjort av mig.

DAGENS BOTT: Det suger att vara hemma själv. Man har inget att göra.
DAGENS TOPP: Dagens sms jag fick klockan 07.25 av min Torkel. Det betyder så mycket för mig att nån säger att man betyder något för en annan bara sådär. Och att nån säger att den älskar en. Och verkligen menar det.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Här får du en kommentar med väldigt mycket djup.



Snygg bild =)



haha

2008-11-29 @ 16:36:42
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0