Dop/ Malin et Sara

Jag var cp trött idag när jag gick upp. Jag gick upp åt frukost med familjen, duschade sen så vid elva drog vi på dop var är ett tag fick smörgåstårta det var det bästa ^^



Jag diggar den här bilden ( den är cp men detär inte det som är poängen utan det är att alla kollar åt olika håll och ser helt ointresserade ut x)



Och här har vi spyflugan Phillip som döptes



Här har vi busfröet och systern Tilda :)




Och sen åkte vi in till stan. Jag och Andree köpte mammas present som var den nya Enya skivan. Hum sen så vid halv 7 åkte jag till Sara där Malin var också. Vi satt och bara tog det lungt och rökte vattenpipa. Jävligt skönt även om vi inte gör nått så är det skönt att bara sitta och sen ta det lungt. Så länge man inte är själv så går det perfa :)


DAGENS BOTT: 
Isen på vår väg har inte försvunnit! Skrapa eller salta vägen ffs!
DAGENS TOPP:  Chokladen och chipsen som vi åt ^^

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jo tack det är fint med mig. Skitskönt att ha körkort och bil =) så har varit och bjudit ett par kompisar på en åktur å kom nyss hem.

Hur är det med dig? :)

2008-11-30 @ 00:45:21
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0