Det blev inte riktigt som tänkt

Jag var bara hemma idag jag sov lite där mellan typ halv 4 till 5 jag var super trött så jag orkade inte cykla hem till emil x) Sen tittade jag på narnia tvåan jag tyckte faktikst om den jag tycker att det är bra med sånna dära oväntade slut. Jag förstod ju slutet att det skulle hända tillslut men alltså sen vissa saker tyckte jag var skit bra (: Sen så tittade jag på Lejon kungen nyss och jag hatar när man laddar ner filmer att dom är "omanimerade" alltså förbättrat kvaliten på bilden och det hatar jag sen hade dom lagt in lite extra grejer som inte alls ska vara med. Nej så jag är besviken. Det ska vara kass och mörk kvalite annars så skiter jag i det. Dom kan ju inte förstöra disney klassiker! Sen tror jag att jag har feber och det vill jag verkligen inte ha!



Sen är jag lite stolt över att jag MICAELA DEN SMARTE klarade alla Saras frågor vissa var lite tveksamma men jag visste att jag hade det i mig ;P



DAGENS BOTT: Jag är lite besviken på mig själv att jag inte orkade åka jag hade velat träffa daniel.
DAGENS TOPP: I morn ska jag till Fredrik :)

Kommentarer
Postat av: Dex

Du va bäst helt enkelt :,)

2008-11-16 @ 00:04:20
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0