Bahabla näh!

Lördag morgon och jag sitter vid köksbordet och väntar på att pappa ska komma hem med ett lass ved. Och jag vill verkligen inte. Jag har så jävla ont överallt och sen så kommer han och säger att vi ska plocka in ved. TJOHO! Sen då? Vad ska man göra sen?  Det är lördag och jag har inget att göra. Jag känner inte för att åka på fest eller så men jag vill inte heller vara ensammen. Det suger. Fredrik den jäveln (nej han är inte dum) leker ju i Knutby. Åhh Emil kan jag hälsa på lite. Men det är lite tidigt för det.
JAG VILL INTE!
 
Dagen är inte slut än så det kan inte bli så mycket bott och topp men jag har en bott sak. Jag vaknade utav att jag var så jävla kissnödig att jag inte kunde somna om. Jag hatar mitt kissfel.

SEE YAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0