Ämil Pämil Päron Pung Sket I Näven Och Stoppa I Mun


Min vän Ämil

Jag sitter hos Emil och om typ sisodär tre timmar ska jag över till Fredrik. Jag skulle egentligen skirva min grej till nationella. Men vad fan jag orkar inte hålla på jag är ganska duktig på att prata på ^^. Sen kommer jag väl börja prata om en massa anadra saker som inte ens håller till ämnet x) Men men det är väl inte så vikigt. Kanske ^^ Det har varit en ganska kul dag vi skulle på naturkunskapen rita vårat egna könsorgan x) Mitt vart jätte fint jag skulle vilja visa det för er. Eller alltså inte mitt könsorgan utan min teckning men det var inte min utan jag bara ritade x) Fan vad fel det blev nu. Vi släpper det. x)

FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag är lite sur på din vän Ämil. Jag fick aldrig se arg, ledsen, glad :( FREDAG!

2008-11-05 @ 17:18:06
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0