Sovmorgon

Jag tänkte yes! Nu börjar jag sent då kan jag sova skiiit länge men vad gör jag, jo jag vaknar klockan 9.17 och jag är en såndär som verkligen inte kan somna om, eller jo om jag är bakis men annars så är det helt omöjligt. så jag gick upp började koka korv och ska sätta mig på toa och ska bara blunda lite tror du inte att jag somnar på toaletten! Och vaknar utav att det luktar bränt för att allt vatten har försvunnit x) Jag är ganska duktig x) Snart ska jag cykla till stationen och parka min cykel där och sticka iväg. Jag är inte så taggad på skolan direkt jag börjar 14.05 och slutar vid 5 eller nått sånt x) Men men jag kanske ska ju få träffa mitt hjärta :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0