zoom zoom zoom

Idag har jag vart hemma hela dagen får se om jag sticker till Fredrik ikväll han skulle höra av sig när han var redo och allt. Sen så har jag sytt klart min kjol. Den vart kanske inte så fin men den duger att ha på sig bara sådär när man känner för det och när ingen ser ^^
Jag har tänkt lite och det jag har tänkt på är knark. En vän till min far dog häromveckan pga droger mixat med sprit. Och självklart börjar man tänka på sin morbror. Och jag tänkte på det varför förstör man sin kropp. Man vet att droger förstör en innuti. Visst det är ett beroende men nått måste ju kunna säga stopp, detta är inge bra för din kropp. Ja men jag kanske inte förstår för att jag inte är i den sitsen. Och sen tycker jag att det är nästan själviskt att knarka. Man vet att håller man på kommer man tillslut inte att ha sitt liv kvar och hela släkten och familjen vet man kommer att bli ledsna när man inte finns kvar. Ja men jag är väl för korkad att förstå. Nu vill jag bara hemifrån. Juste jag ska kanske träffa Evve och grabbsen i morgon. Så det ska bli kul. Man saknar folk lite när det är sommarlov. Jag är alltid sån. Ja kanske inte mellan nian och första ring för att då hade man inte så mycket vänner kvar. Den sommaren var den hemskaste i mitt liv. Jag hade förlorat nått så stort pga mig själv.
Men nytt liv nya vänner (: Jag älskar mitt liv just nu. Nu är det som bäst. Vänner, en pojkvän som älskar en, min familj, SOMMARLOV, allt är bra :D

Kommentarer
Postat av: Dex

Förlåt :/

2008-06-23 @ 18:02:59
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Dex

Svar :



Ja, jag jobbar på Vendelgården (: Jag går nu första perioden (4 veckor) & de är bara en 50 procents tjänst. Så de är typ två veckor. Men jag hoppas på att få jobba lite mer (: Jobbar du ?

2008-06-23 @ 19:57:03
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0