XYZÅÄÖ!

Jag har städat, tvättat, plockat nya blommor till mamma och en massa saker. För att jag ska kunna bli lite trött för att jag har sovit lite oroligt dom hära närmsta dagarna. Och nu måste jag ju bli lite trött och somna lite fortare. I bakrunden hör man här pappa som tittar på Fem myror är fler än fyra elefanter. Japps dom är tillbaka och det låter som om en jävla cirkus är här -.-
Jag är lite sur. Min man skulle ringa mig idag och säga när han visste när han skulle komma hem från Almunge men han har inte gjort det än. Så nu skiter jag i det och sitter här hemma. Och kollar på barnprogram och bara surar. Kanske inget att sura över men jag saknar honom. Så jag får vara sur.
Sen är jag lite sur också över att Svenskarna förlorade igår . Jag kollade lite av och till för att det är ganska världelöst att sitta och kolla själv. Men ja dom gjorde väl sitt bästa. Men inte så bra att man hellre tittade på matchen. Kom hem nu!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tack så mycket, jag tycker pckså vi är jätte fina tsm.



Men gud, tycker ni måste hitta på något annat också :)

Film, kan man inte se hela livet;)

Hoppas du fick några tips på vad man kan göra,

lägg upp en bild på dig och din pojke :)

2008-06-15 @ 19:50:21
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: Sara

Barnprogram kan få vem som helst att bli glad :-)

2008-06-16 @ 13:09:05
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0