Vilse i skogen

Jag städade mitt rum idag. Det behövdes verkligen jag kom inte ens fram till min garderob så då kände jag en känsla att det var dags ^^. Sen har jag läst lite på min bok. Äcklig heter den, det handlar om ett barn som blir illa behandlad av sin mor. Misshandlad och får den känslan att inte finnas till och är odräglig och självfallet äcklig. JAg har inte riktigt kommit in i boken, visst är den hemsk och så men jag har läst värre och fastnar liksom inte. Men det blir nog bättre sen när man tillslut har kommit in i den. Sen efter ett tag kände jag mig rastlös så jag bakade mockarutor, dom vart lite tunna men det går att äta för att dom vart supér! Och sen åkte jag och min far til Bullens nya verkstad och pappa hjälpte dom att lassa. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra i morgon? Jag hittar nog på nått. Annars blir jag tokig. Ska försöka träna kanske x) Haha eller nej jag orkar inte. Damn it! Jag kom på en jätte viktig sak som måste göras nu så hejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

är den verklighetsbaserad den boken ??

2008-06-29 @ 17:48:47
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

oekj, då sk ja nog läsa den boken ! =)

2008-06-30 @ 20:11:56
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0