tattoo

Jag vill tatuera mig skit mycket nu. Men pengar finns inte för det . Det kostar ju en aning. Men jag vill ju inte ha en sån skit stor så det kan ju inte gå på så jätte mycket. Jag och min mor har bestämt oss för att tattuera oss. Men då är frågan vad ska man tattuera och VAD jag menar det ska ju sitta där stort sett hela livet. Men jag är sugen på typ en massa små stjärnor som Rihanna eller kanske en fjäril vi får se jag ska titta vidare. Sen så är jag sugen på att klippa mig i nån fisyr jag menar jag har ju ingen direkt jag är tråkig och har bara samma. Visst det duger men man blir ju sugen och satsa lite. Så jag ska kolla runt efter frisyrer bara. Och nu gäller det att jobba och spara sina pengar. Ajuste det vart inget lekande men jag kan vara hemma ingen fara jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0