snooorig

Jag skulle ha åkt till Evve idag. Men ja det sket ju sig. Jag kunde inte riktigt somna igår eftersom vi sov till halv 16 men det gick till slut. Efter lite om och men. Men jag kände mig aldeless snurrig i skallen och snorig så det var orsaken till att jag inte kunde åka. För att jag orkar inte och då vilar jag hellre upp mig till midsommar. Och sen när tills på tisdagen eller nått då jag äntligen får träffa na. Och är frisk också. Vad ska alla människor göra i midsommar? Det är den stora frågan.
Själv ska man ju till Almunge och grilla där och så. Visst jag blir ensam tjej men vad fan skit samma det går ju och man trivs ju med dom ungarna. Men jag tror inte att det blir nån dans runt en midsommarstång. Eller kanske vem vet?
Nu har äntligen andree hämtat hem nått virus skit men måste installera det och jag sa ju att jag kunde göra det. Men nej jag fick inte -.- För att jag var oteknisk men vad fan jag är en spelnörd och datanörd så jag kan nog!
Kul att pussas med en snorigapa. Nu funkar det inte att lägga upp biler här heller. Så jag blir lite tokig. Extreeeeeemt tokig. Så skänk en liten tanke till mig tack ^^. Juste jag har klippt mig idag. Jag tyckte att mitt hår såg tråkigt ut så jag tänkte äh jag klipper mig lite här och där. Så nu är nog mitt hår slitet och fult men men jag behövde klippa mig. Och det ser inte liiika tråkigt ut. Tror jag. Ingen märker nog men huvudsaken är att jag gör det iaf. Killar märker aldrig nått. Jag färgade mitt hår från blond till brunt och Lungan märkte det tre dagar senare x). Och fredriks mor märkte det men inte fredrik x) Ja killar är inte så duktiga på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0