Pengar + sommarlov = inte hör i hop



Jag gav just min mamma 500 kr för min mobil som jag håller på att betala av så jag fick ta av mina sparpengar som jag hade 600 kr i men just nu 100 kr i enkronor. Och sen har jag 700 som jag ska spara till sommarlovet. Men jag vill ju shoppa så jag ska kolla iaf lite med Evve i morgon det kanske finns nått billigt :P Men sen har jag jobbat lite så jag ska få pengar för det också, sen så ska jag kanske jobba lite på onsdag eller nått så då får jag ännu mera pengar. Så jag kanske klarar mig :)
4 dagar har gått Det känns lite faktiskt. Jag har tittat på en massa kärleksfilmer så nu vill jag bara.. kramas och pussas x) Men det blir väl inte förns på ett bra tag. Bara 4 dagar till så. -.- Dumma Ville som snor min dude ifrån mig han kan väl skaffa en egen -.-
Ja ja jag får träffa Evve i morn iaf. Så det känns bra :)Men jag vill inte direkt pussas med henne. Kramas kan vi göra men njaa pussas där går gränsen x)Ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0