Mors jobb

Idag har jag tro det eller ej men lekt med barn. Det låter fel men som ni kanske förstår då är att min mor jobbar på typ dagis/fritids och eftersom Ben hämtade Ville och Fredrik och drog vid elva och sen så ringde min bästa tre åriga kompis Louise och sa hej när ska du komma. Och då kan man ju inte säga nej och jag pallade inte att gå så jag drog hit till min mor men visste inte att hon jobbar till typ halv 6. Så det suger ju lite och det är bara ett barn kvar och hon får vänta tills halv 6 innan hennes mor kommer och hämtar henne. Stackarna.
Sen så har jag fått en ny kompis :) Och hon är cool. För att man behöver inte snacka med henne som hon vore ett barn. Men hon är skit söt. Och sen så sa hon see yah later och sen så drog hon en pose och stack. x) Barn kan ju vara rätt så gulliga. (Det kom inte från mig)
Men nu vill jag bara hem, jag är trött, utsliten och skit hungrig! Men men en halvtimme kvar. WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0