Lördag - Örbyhusdagen

Jag ställde min klocka på 10 halv 11 och gick upp fixade mig och sen så väckte jag Emil som redan var vaken. Sen käkade vi frukost och jag rang till Daniel och han kom över och käkade frukost med oss. Sen gjorde dom iordning sig. Och vi gick ner. Jag tyckte att det var lite lite saker. Men det blir väl det för varje år. Sen senare mötte vi upp pommes,stass och sen några till och vi kollade på småstjärnorna. Och jag höll ju på att kissa på mig när Joel härmade Björn Gustafsson x) Allstå så jäva sött. Sen var det en tjej som jag tyckte nästan skulle vinna för att hon var inte gammal och sjöng Empty room själv utan att mima och tog höga toner bra. Så det var lite dåligt faktiskt så jag ska vara dommare nästa år och då ska hon vara med och vinna! :D. Nej men Daniel och jag tänkte ställa upp och försöka vinna nästa år :) (Fast vi kanske är lite för gammal för att få vara med -.-;P) Sen skulle vi gå och känna på vattnet och ville man inte gå i eller? JO! Men jag hade kort kjol så jag gick i ganska långt och sen så körde vi en liten tävling vem som kunde gå i längst. Och sen kommer Pommes och går bara i med sina jeans och säger: Vadå skulle vi köra vem som kunde gå i längst? x) Det var lite kul faktiskt. Eller det var kul hela tiden jag skrattade och hade det mysigt :) Sen typ vid 4 tiden så bestämde jag, Pommes, Emil och Daniel att gå hem till Emil för att spela mariocart. Så vi gjorde det och sen så bestämde vi oss för att vara i två lag. Och pommes sa: Vi kör tjejerna mot killarna! Miccis och jag i ett lag! Och vi började asg och han fattade inte varför x) SEn så fick jag medelande att jag skulle komma över till Fredrik och det gjorde jag , så jag lämnade över presenten och alla vart chockade att det var så mycket pengar och blablalba -.- Sen så åkte vi över till hans mormor och firade henne där med grillning och spelade kubb och mitt lag vann över Fredriks fan vad skönt det var! Sen så spelade vi vem vill bli miljonär. Och jag och Camilla förlorade hela tiden x) Sen så åkte vi hem vid kanske 5 tiden och jag och fredrik somnade inte förns vid halv 7. Men vi hade det så otroligt mysigt. Och vi bara låg där och pratade om allt. Så jag längtar tills han får ett jobb och flyttar till en lägenhet. För då ska jag tydligen följa med x) Det var min underbara lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0