"I Wanna Grow Old With You"

M: Va? Vill du? F: Jaaa, det vill jag. M: Menar du det? F: Ja, faktiskt har vi det såhär bra så vill jag verkligen spendera resten av mitt liv med dig. Jag var på ett skiiiit dåligt humör igår alltså allt gick ju åt helvete i studion, ingen kunde hålla käften. Dom där ute klagade på att vi inte gjorde nått när vi jobbade och försöka fixa så att dom kunde se någolunda bra iaf. Bah jag blir sur bara jag tänker på det. Sen så gick det ut lite över Fredrik igår också men han tog det med en klackspark och gjorde mig mycket gladare igen. Och jag höll på och dumma mig och gjorde en massa sugmärken på ryggen ^^) Och nu är jag hemma själv det känns faktiskt dunder. Att få vara för sig själv lite grann. Och i morgon tar ju hjärtat studenten. Vet inte om jag ska med honom till hans far eller fira Alle eller hur det blir men jag vill ju fira Alle också. Pallar inte träffa Fredriks släkt. Så hoppas det blir Alle :) Sen så såg jag några bilar som åkte med hög musik utanför örbyhusskola och dummade sig alltså det är ju skrattretande. Dom är så jävla pinsamma x) Det är bara småungar som går där! Ge er för fan! Jag kommer ihåg när det var så när jag gick där i örbyhus, fan det var ju 2 år sen, då var det "stora" pojkar som raggade på oss små flickor x) Pinsamt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0