Grattis lillebror

Japp han blir 15 år gammal. Och det han inte vet som jag vet ^^ Är att han ska få en skit snygg moppe. Jag kommer ihåg när jag fyllde 15 när jag sov i husvagnen och sen så körde pappa ner den och tutade och jag hade fått min lilla pärla :') Hon var så vacker men bara det att hon vart stulen så det suger ju lite. Jag saknar henne.Jag kommer också i håg när jag bodde på höjdvägen och sara fyllde 15 och hon åkte upp och visade sin fina vespa som hon hade fått. Shiet det var ju tre år sen. Det går fort. Och nu vill jag bara fylla 18, men det är ju ett tag kvar -.- 11 september.
Nej nu vill jag att min mor ska komma hem och gästerna så att jag kan få tårta och sen att jag ska åka till Fredrik för att vi hinner inte ses annars för att i morgon ska han på Bens 20års fest till söndagen sen ska han till Finland från söndag till kanske torsdag. Och sen sticker jag i väg till norrland (-.-) på måndag så då kommer vi inte att ses på ett tag där heller x) Jobbig men så är det på sommarloven.
Och jag vill verkligen inte till norrland. Det finns inget att göra där. Ja ja några dagar ska vi vara där så jag ska försöka att vara glad.

Kommentarer
Postat av: Dex

DOM BLIR SÅ STORA!



Blev din stulen ? :O Den som var så fin. Haha, ja, jag kommer ihåg när jag fick min & vi typ åkte till Stenbrottet ?

2008-06-26 @ 15:32:25
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0