Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Men jag vill inte vänta längre. Jag väntar på att Fredrik ska höra av sig och säga att han är klar och orkar med mig. Har saknat honom lite för mycket så att han kommer att ledsna på mig tror jag x)
Jag saknar också min Evelina lite grann och de andra människorna och det har inte gått så jävla lång tid direkt x) Så jaaa det är nog lite kört för mig jag ska nog egentligen inte ha sommarlov. Det finns ju inte så mycket att göra heller när det regnar som ett as. Men nått ska vi nog hitta på. Måste gå och försöka göra mig vacker.

<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

söt bild på er två :)

tycker du borde fortsätta lägga upp bilder i bloggen :) blir mkt roligare att läsa då:)

2008-06-16 @ 19:43:21
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0