CP virus

Jag tror våran dator har fått nått slags skitvirus. Och det går inte att göra nått. Det går inte att googla eller att gå in på Bdb. Så det suger ju ganska så jävla mycket.
Idag skulle jag ha lekt med Malin och dom men ja det vart inte riktigt som vi hade planerat. Nån kunde inte eller nått sånt. Det tycker jag var riktigt tråkigt med tanke på att jag hade sett fram emot den här dagen hela veckan. Och sen att folket jobbar på dagarna kan man inte hitta på nått då heller. Det är lite sugigt faktiskt. Men det är bara att höra av er när ni är lediga :)
Sen så är det ju midsommar här snart. Då ska kanske jag och Fredrik dra till hans kompis granne eller nått men vi får se hur det blir. Man kan ju alltid hoppas att man får göra nått med Fredrik :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar:

Ja, vi gör allt mellan himmel och jord!

Ser film, umgås med vänner, prommenader, pussas, går på bio, slappar, tittar tv, fiskar. Vi gör allt tillsammans.



Har du och din kille svårt att komma på saker att göra?

Har ni varit tillsammans länge? :)



Hoppas du har en bra kväll

2008-06-13 @ 22:45:28
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0