Berkinge

Jag, Emil, Kim , mor och Andreé bestämde oss för att åka till berkinge idag för att ligga i solen och glassa. Lite senare kom också min far över dit och vi alla lekte och hade det skojigt. Pappa och ja åkte samtidigt i den vita kanan och fastnade där X) Så VARNING låt inte två tjockisar åka i den samtidigt x) Nu vill jag bara ha i morgon och hoppas att min familj ska åka bort över natten så att jag och Fredrik kan vara här hemma själva och mysa. Så håll tummarna här tack. :) Sova sova sova jag orkar inte ens sitta här det är dödsvarmt! Så ciao

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag pratade om Berkinge idag! Jag vill dit (:

2008-06-07 @ 00:38:39
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0