Bajsvirus

Alltså okej jag hatar min dator jag måste skaffa mig ett virusprogram. Och det är ju kul att man åker på det värsta av dom alla man kan inte göra nått. Jo jag kan skriva en massa bloggar. Men inget annat det suger ollon. Så jag är lite ledsen i ögat måste jag säga. Sen igår så tänkte jag att ja men jag kan ut och springa i morgon på morgonen. Men yeah right, fortfarande sitter tjockisen här x).
Iförr går kollade jag på Tila Tequila och alltså jag grät när hon inte valde min Dani hon är så snygg. Och det var en sån fin stämmning och allt så tårarna bara kom. Jag är känslig x)Nu ska jag fördriva min tid med lite musikaaaaa. Så att man kanske blir lite gladare. Och jag är hungrig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0