<3

Nu vill jag ha bort den hära dystra skiten den ska fan bort. Jag vill vara glad. Men det är som när folk ska berätta nått så lyssnar jag med bara halvt öra för att jag orkar inte lyssna. Och jag är inte sån, jag är en bra vän, jag lyssnar bra men jag orkar inte kanske det är jag som behöver nån som lyssnar på mig. Men jag vet inte vad det är jag ska säga. Men det kanske bara är en lite period. Det går nog över snart. Igår skulle jag på Björns fest. Men jag kände det att jag orkar inte. Jag ville också träffa Fredrik och jag ångrar inte att jag gjorde så för att Fredrik överaskade mig med gå och köpa ost och kex och sitta och goffa och mysa. Shiet vad med Och men men skit samma. Sen i morse var det mysigt bara. Jag mår bra när jag är med honom. Men det ska bli lite ändring i morgon kanske jag och evve ska sticka och bada. Sen så på tisdag ska vi fira våran skolavslutning :) YES! Äntligen. Då vill jag bara öppna min cider och Ahhh dricka och må bra. Okej det där lät lite dumt men ja skit samma jag behöver lite alkohol X) <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det man har riktiga vänner så ska dem se när man mår dåligt, du ska inte behvöa må dåligt.

SOm vän ska man ge och ta.



2008-06-08 @ 19:36:59
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0