10/6 - 4 Månader

Shit vad tiden går fort. Men det har vart dom bästa iaf. Ja min skolavslutning var ju dunder. Jag och Evve stack ju till Storvreta för att kolla på fotboll med Sanna och Malin. Så vi stack till IP och kollade. Men det var ett par små skitar där också som hade slutat nian som skulle vara störiga och störda. Less jag blev. Men men sen stack vi in till stan efter Sverige vann :) Och på bussen var det nästan bäst. Vi lyssnade på musik och sjöng och hade det trevligt. Sen kom det fotbollsfans och hela skiten. Men men vi satt på bryggan ett tag sen åkte jag och Evve hem.
Dagen efter åkte jag till Fredrik på kvällen. Vi låg och kollade på alla sagan om ringen filmerna. Fast den sista såg vi på morgonen dagen efter för man blir lite trött i huvudet efter ha tittat på så mycket filmer. Men jag tycker om dom dom filmerna är riktigt bra. Och bra gjorda också. Och jag blir lite små kär i Aragon. Han är duktig ^^

Kommentarer
Postat av: mingla

Hur länge har du bloggat?

2008-06-13 @ 12:12:58
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!



jag har en tävling på min blogg.

behöver lite fler tävlande.

om du går in på katogorin tävlingar så hittar du den

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-13 @ 12:13:10
Postat av: Jenny

Ha en trevlig dag! :D (trots att det är fredag den 13:de) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :D

2008-06-13 @ 12:20:42
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0