Take a bow

Idag vart jag sur eller inte sur jag vart besviken och ledsen jag kanske inte hade nån riktig anledning till det men jag kunde inte rå för det mina tårar föll som ett jävla vattenfall och ja jag är tjej så jag får göra lite sånt jag med. Jag får gråta över en pojke. Mina planer förstördes så jag hade inget att göra och jag pallade inte parrla mig till uppsala för att dumma mig där jag hade inte nån direkt lust med det varken psykist eller fysiskt. Men hoppas att det blir bättre i morgon i stället. Och jag ska får kanske skälla lite om jag orkar hålla på och dumma mig eller så ska jag bara sitta där och ta allt och låta det smälta. Jag är nog lite extra känslig när saknaden är så pass stor. Saknaden efter en varm famn.
Men men jag och min mor åkte till Tierp och solade lite sen så satt jag och kollade på nån film på Disney Channel x) Jag måste aktivitera mig lite så att jag inte blir och är så trött och sur på dagarna, sen kan jag inte sova på kvällarna/nätterna istället. Börja röra lite på mig. Det skulle vara najs. Så att man är lite aktiv inför frizon :) Bara en månad kvar, ska bli kul :) Vet inte när det blir här nästa gång men snart antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0