Old people

Igår åkte jag, Sara F, Sara H och Malin till uppsala för att ta en liten fika. Jag tänkte i början att det kanske skulle kännas konstigt med tanke på att jag och Sara inte har umgåtts på två år. Men det kändes helt okej. Inge konstigt alls sen så var det ju bajs varmt och Malin och Sara ville bada så vi åkte buss till Malin hämte hennes saker åkte till åkte sen bil till stenbrottet och dom "badade". Hoppas vi hittar på nått igen snart för att det var trevligt som sagt.
Men nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma över och det är ju första gången han kommer hem till mig så ja vi får se vad vi ska hitta på. Om han nu inte ångrar sig. Sen i morgon ska jag försöka leta upp Emil och sen ska vi hitta på nått kul. Kul kul man vill inte sitta här det är sol ute man ska sola sola sola så därför ska jag gå och göra det nu :) <3

Kommentarer
Postat av: Dex

Vi måste göra nått igen (: De va skitkul att träffa dej igen ;D

2008-07-25 @ 23:38:34
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0