Den som väntar på något gott?

Väntar aldrig för länge, så nu är det inte lång tid kvar ska kanske packa klart mitt sista här så ska jag in till stan och möta upp Fredrik och Ville :) Vi ska sova hos Ville och bara umgås och ha det trevligt :) Men jag vill verkligen inte åka till norrland, visst det är väl okej där om man inte stannar för länge men det är resan dit. 52 mil. Så det känns inte så lockande. Men men jag får väl bara ta och stå ut med tanke på att det är sista gången jag följer med. Eftersom jag vet ju inte om jag blir ens kvar i Sverige i sommar. Jag har en tanke på att flytta härifrån iaf. Men jag måste bara hitta ett jobb nån stans utomlands. Så det känns spännande. Juste packa sista var det. Så hejs :) <3

Kommentarer
Postat av: rosemarie

Trevlig kväll :)

2008-07-03 @ 19:33:47
URL: http://rosemariewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0