Vad ska jag säga?

Jag vet inte om jag är här för att skriva nått eller om jag bara har allmänt tråkigt. Jag tror alternativ nummer ett!
Fan vad jag har det stressigt jag måste plugga och shiet men jag orkar inte jag vill bara ge upp och ha sovmorgon hela tiden. Vill men kan inte. Jag vill inte gå om ett år till iaf. Så jag måste klara det! Jag gäspar ett tecken på att jag vill sova! Jag måste försöka göra det nu annars kommer jag att vara död i morgon. Jag har slutat med dagens bott och topp jag vill men orkar inte. Så jag har slutat. Jag tänkte hum ska jag skriva nått mer? Så då tänkte jag vad är min första tanke. Och det var faktiskt solrosfrön. Hur kom jag då på det? Jo jag känner mig hungrig. Jag vill ha en macka. Men sen kom jag på att vi har bara mackor med solrosfrön i, som jag hatar. Såååå därför. Juste jag ska sluta svära. Det är så fult och min mor vill det. Så moder detta är till dig.


-bildtext saknas-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0