Piss


Jag är är lite sur eller nej jag är skit sur på min kropp jag hatar den! Inte för skavankerna eller så utan för att det var läge för den att bli sjuk just under lucian det var som om Gud sa nej men Miccis kan inte sjunga så vi gör henne sjuk. Och vad hade jag för sjukdom då? Jo! Jag hade så himla ont i ryggen och nacken att jag inte kunde röra mig jag tom grät för Fredrik och han stackarn fick ta allt skit han visste inte vad han skulle göra för det fanns ju inte så mycket han kunde göra. Och ont överallt i kroppen ni vet när folk inte kan ta i en för att det gör så ont. Sen så feber och så men då tänker man vadå hon kan ju sjunga för det men sen kom halsen som hade svullnat upp seriöst jag trodde jag var dödssjuk och hade 50 graders feber. Det är ju inte sant. Så igår så sov jag bara hela dagen. Skit kul för Fredrik. Men det är så är jag sjuk så är jag sjuk. Så jag var hemma idag och tror inte att jag kommer till skolan i morn direkt.  Men juste i Fredags så färgade jag och Emil håret. Lila vänta ni ska få se


Här har vi honom. Jag tycker att det var väldigt coolt. Jag diggar det. Man vänjer sig med det. I början skrattade jag bara men sen så efter ett tag så gick det bra och nu tycker jag om det. :)( Och jag har bara gjort så att det ser ut som hans riktiga hårfärg för att mobilen tog bort mycket färg ^^)


Juste när vi hade spexfoto så var jag Maulin och Lungan där. Jag och Maulin var skadade balbrudar medans Lungan var Svampbob Fyrkant :) Jag vill se fotona nu :)

Nu ska jag se på en film det står mellan typ terminator eller what a girl wants haha två heeelt olika genre. Men jag tror att det blir lite tjejigt faktiskt jag väljer nog det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0